glass till frukost?

hejsan, har precis tagit en glass. det fick bli min frukost idag, hehe.
idag så ska jag jobba dåra. jobbar bara fyra timmar(SKÖNT!)
så jag börjar tolv idag och slutar fyra så ja jag har en skön dag idag,
när jag kommer hem så ska jag vara med den bästa kvinnan! DISA!! :D
sedan så måste jag också träffa gullet kansek men DISA kommer först idag, det är bara så
och det sa jag till han så han kan ju vara med sina kompisar eller nåt hehe, snäll flicka
jag är, eller hur. visst ja jag ska titta till pollen också men det går fort,
man tittar bara till henne i hagen, hon vill inte komma in så vi tar inte
in henne då men DISA hänger kanske med då om jag inte tar moppen ut och så för att jag kan inte
skjutsa någon än.. tyvärr :( men nej nu ska jag fixa mig för jobbet så syns vi ikväll dåra :D
puss på er alla och ha en skön dag i sommarvärmen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback