hejsansvejsan!

hallo!
i dag har jag jobbat :P det gick bra men det var sjukt jobbigt.. sedan så var det första kvällen nästan med kvälls öppet så ingen vet att vi har det så det kom ju typ inget folk.. :( hmmm.. sedan efter det var det bara hem och duscha efter en äcklig dag (vart så sjukt varmt!) och sedan träffa Mattis, Cornelia, OFC! sedan drog vi till resarö och träffade på älsklingen och hans polare, haha :D  men sedan så skulle vi vidare men det vart knas så jag och mattis drog hem.. Cornelia hade redan dragit hem tidigare på grund av vissa saker(inget farligt eller så) men vi drog till statoil och köpte glass..mums men jag tappade min så ja den var god så länge det varade :P haha. men nu är jag hemma och så. soft dag alltså!
i morgon så händer det mycket! en WUNDERBAR PERSON KOMMER TILL MIG! sedan så ska jag steka i solen, vill bli brun nu. åka vattenskoter med gullet och vi ska lämna av mamma vid landet så ja blir vell en kväll på landet men sedan hem igen :P hhaha. men vi hörs i morgon då!
dåligt bloggning, jag vet men jag hinner inte sitta vid datan osv.. dessutom vad gör ni inne och sitter vid datan när det är så vackert och underbart väder!! :D
hoppar snart ner i denna underbara sak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback