hemma redan ;)

haha japp det stämmer jag är hemma och tittar på tv och sitter här vid datan men jag ska tillbaka till skolan så att jag kan vara med på min avslutnings lunch så ja får se vad som händer på den då? :O hoppas att det blir nått bra eller att det blir roligt och god mat, haha jag som inte brukar äta skollunchen för att den är ju så sjukt äcklig men få se vad som blir idag och om det är gott :D tror att jag tar med mig kameran kanske men får se om jag orkar för att det är så jobbigt att bära den hem sedan, när jag kommer hem så ska jag plugga,, gjorde inte så mycket igår faktiskt :P inte bra cornelia men aja slänger in en dagens och så innan jag drar hejdå! :D
FOTO; jag, det var den bästa matbilden jag hade :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback