idag då?

hejsan, idag har jag inte gjort så mycket :P

jag sov ju hos cornelia, vi vaknade kl ett typ, sedan var vi sega och åt frukost. jag ringer pappa och frågar fall om han kan skjutsa oss till stallet men då säger han att det går en buss om tjugo minuter så vi skyndar oss och när vi e klara hos cornelia har vi en kvart att gå hem till mig och sedan till bussen och byta om :P men vi hinner!! helt sjukt och det är typ 1km från cornelia till mig men vi hann så ines och cornelia fick rida idag!! :D duktiga flickor.

när vi var i stallet fick jag en sjuk migrån :( kändes som att jag skulle spy :( men cornelia och ines hjälpte mig och pappa hämtade oss så vi lämnade dem hemma och ja drog hem och sov får att jag mådde piss, vaknar halv åtta och tänker bara shiit! jag skulle ju vara på grillningen för 30 minuter sedan så ja vi får skynda oss men jag hinner dit och så hadfe vi det sjukt treligt iallafall! roligt sällskap osv! men nu är jag hemma och ska ta det lugnt se på en film och snacka med det trevliga folket, i morgon tror jag att det kommer att bli en vild dag :p <3 två/tre brudar vårdar inte gott :P haha


hoppas på sång väder i morgon om inte bättre :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback