ingen ledighet inte..

hejsan, sitter just nu och tittar runt på datan.. det som man gjorde förut på dagarna men nu hinner man inte för att man sitter ju knappt vid datan, hehe.
idag så kom den WUUUNNNDERRRBAAARRRAA bruuuden hem! Disa heter hon! sjukt trevligt att hon kommit hem nu
och det varar länge dessutom, hihi lycklig brud (a) henne ska man vara med i morgon, kunde inte vara med
henne så länge idag med tanke med att deet vart att åka VATTENSKOTER ikväll med gullet, mamma o pappa..
känslan när man åker vattenskoter är en av de bästa känslorna asså! inte mycket
som kan slå den känslan asså :P hehe. men nej nu ska jag vell sova snart. slår vell på en film antar jag
som vanligt dåra haha. jag skulle ju ha solat idag men blev det av eller..nej. det vart shopping nere på
stan. ett par brallor, skor och en skön tröja. det vart ett par svart jeans med hög midja, letat efter det
asså!! :D äntligen har jag ett par. men kanske kommer bilder i morrn men aja hejdå och dröm sött!! :D
säger nattinatti med denna bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback