sorryy..

hejsan,
det vart en skit lyckad dag igår! hade det jättejätte trevligt och träffade massor av trevliga människor, mycket trevligt x) men jag träffade en UR gullig tjej som var tre år och väldigt kort för sin ålder men jag har glömt min kamera hos mina kussiner så får den ikväll :) men efter strömingsholmen så var det att dra på tjejmiddag! jag hade det super trevligt där med och sedan så hände det massor av saker sedan :P haha

jag har gjort saker jag inte skulle ha gjort :P hehehe ångrar det men nu kan inget göras. menmen kul hade iallafall :)

idag så ska jag fixa pollen, den vilar så jag ska ut snart och fixa allt typ och sedan så ska jag in till stan med kussinerna och min familj och deras och hanlda klääder, gjorde ju det iförr går så jag fottar det idag då :P bra va? men ni får ha en sån trevlig dag i det dåliga vädret då :D hejdå!♥



FOTO: ME :D men kärlek till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback