100kr/-100kr :(

hejsan, nu är jag hemma hos mormor och morfar, har ätit middag precis och väntar på efterrätten :D jummie. men ja de har gäster här som är lite annorlunda. inga som är såna som jag passar bra med men ja jag ska snart hem iallafall. kanske elak där mot mormor och morfar men vill hem till mig bara. aja nog pratat om det. vid middagen så slog jag och morfar vad om 100kr. men sedan så visade det sig att jag hade rätt men då säger han att han menade ett annat hus så att ja nu var man vell pank igen.. tråkigt men jag bloggar mer när jag kommer hem. lovar det verkligen!! :D hej då på en stund då :D

jag som liten, ni får några bilder :D

jag med röd tröja på den lilla vita ponnyn





jag på ponnyn olivia, saknar henne :( men aja hejdå ni får titta på dem så länge då :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback