ändrat klockan..

hello, har ni ändrat klockan nu, man ska ju göra det idag. tror jag iallafall :D men jag har gjort det här hemma iallafall eller ok det var mormor. jag gillar inte det där med att ändra klockan.. :( konstigt för mig asså ..

igår såg jag den första fjärilen, det betyder att det är VÅR nu :D :D :D :D JAAAAJAJAJAJAJ :D det gjorde min dag igår kan man ju säga.. :D

jag kommer inte att uppdatera så bra idag så ni får ursäkta det så kommer det bilder när jag kommer hem. jag ska först till gottrörö och sedan andra ställen såå tjoohhoo så syns vi i eftermiddag kanske eller tidigare men jag lovar inget :D hejdåhejdå!! :D

åååhh jag äär så glad idag!! :D



hahhahah bjuder på den idag, den är gammal :D tog den i oktober typ :P hahahahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback