DAg-1 om mig

tja om mig.. jag är som sagt född -96. jag är en galen brud som inte är rädd att göra saker. jag hatar spindlar och ormar och är rädd för att blunda för att tänk om jag aldrig skulla vakna upp :( någon gång kommer det ju att hända men ändå.. aja jag rider mycket och tävlar i det, har höga mål i ridningen :D för att jag vill komma långt. jag hatar falska människor, speciellt sånna som vågar säga så jäkla mycket på telefon men inte face to face lixom.. det är bara fegt att skicka sms och skälla ut någon. men ja vad mer ska jag säga, jag har en familj som typ alla andra har :P en bror och en mamma och pappa :D jag älskar dem jätte mycket även fast vi bråker ibland :D hejdå!! nu har ni fått veta lite iallafall :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback