förlåt mig.. :(

hejsan, ursäkta att jag inte uppdaterat under dagen men jag har verkligen inte kunnat det. har haft sjukt mycket saker att göra men träningen gick helt ok faktiskt och jag och min kompis försöker att komma på ett namn på en grej och det har verkligen kommit upp massor av roliga idéer under dagen så ja det har ju dels vart en riktigt rolig dag för mig.. men i morgon så har jag INGEN skola!! :D med tanke på flytten och allt det där så ja jag börjar på onsdag :D *ler* :D men ja sedan har jag gjort hemlisar idag också. ni kommer att få reda på det någon dag. det lovar jag :D mrn den dagen är inte idag :D hehehe




FOTO: jag, en bild på mina steeekiga kussiner :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback