här nu..

hejsan, idag så ska jag träna men det är ju ikväll. så ja. just nu vet jag inte vad jag ska göra. har suttit och tittat på stylisterna på kanal5play.se och shiit säger jag bara. det är ju rätt stränga men visst man är vell så i den branschen..
ja jag tror att jag ska ut och fota snart eller något :P för att jag måste verkligen börja göra något, men jag borde ju göra SO..men jag orkar inte och det behövs verkligen inte göra det nu. men ja jag vaknade där efter elva, så sjukt skönt att kunna sova ut någon dag med tanke på att vi börjar i morgon, boring.. :( vill verkligen inte börja skolan nu. har ingen lust med det och orkar verkligen inte med den heller. tidiga mornar och läxor.. blää:( jag känner mig verkligen positiv inför skolan, hhaha.. :)
FOTO: mina händer men johanna tog det, bilden har inget med texten att göra.. :P

Kommentarer
Postat av: filippa

Det ska bli skeeeeeetakul att börja skolan juuuu! Vi kommer iallafall inte sakna alla nördar som är i Auschibläää! :D

2011-03-08 @ 20:41:04
URL: http://lillhallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback