hejlo :D

hejsan, vaknade precis. ska snart börja fixa mig men jag börjar kl nio  idag. vi ska typ ha YO-YO test idag och jag orkar verkligen inte det, det är ingen sån dag idag då jag vill göra det iallafall :( sedan så har jag ju mitt so-prov också som måste bli klart men det ska jag göra i morgon så det är ju fixat och sedan på fredag så är det redovisning i hemkunskapen med tanke på att linn kunde inte i fredags så det blir nu på fredag istället. jag har också no-prov nästa vecka och jag suger i det, hahaha :D menmen det är så här det är i slutet på terminen av nian då innan man ska byta och få slut betyg och allt, saknar tills jag tar studenten. många säger att man inte ska sakna det men jag gillar verkligen inte skolan och vill inte tillbaka till skolan efter studenten det kan jag lova! :D

förlåt mig men efter jag duschade igår kväll så när jag klar så somnade jag som en stock i min säng för att jag var ju så sjukt trött! haha jag hade gått upp tidigt på morgonen så ja men jag kan kanske ladda upp ida men det får bli ikväll då med tanke på att min mamma och pappa kommer hem idag och så ska jag kanske till täby så jag tar det ikväll såna fall för att då kan jag kanske fota det jag har fått också :D hihihi :D

nej nu ska jag fixa mig inför skoölan, hejdå :D

 nu ska jag till min "älskade" skola :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback