idag då

min älskade kussin, saknar han!!♥♥

hejsan, idag har det varit en skön dag. dagen flöt på snabbt så ja inte så mycket hände, tyvär så får ni inga bilder från idag med tanke på att jag inte orkade ta upp kameran idag..:( hehe men ja. alla hade sina tröjor på sig idag och gud när vi skulle äta lunch så var jag nära att sätta mig vid fel människor för att alla nior hade ju samma färg på sina tröjor och då råkade jag tro att det var mina kompisar men nej det var det inte, hahah :D idag ska jag träna och det ska bli roligt, hoppas jag iallafall :D hehe, men ja jag måste ju se hur pollen mår också för att hon är fortfarande inte frisk :( undrar vad det kan vara,hmmm :S aja hoppas blir bättre snart då. men ja nu ska jag göra lite saker så ja vi hörs vell sedan då :D hejdå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback