ingen skola för mig :D

hejsan. i morgon blir det ingen skola öfr mig :) jippiie, medans ni andra går i skolan så är jag ledig eller ok hela min skola är ju ledig för att lärarna ska gå på någon utbildning som sagt emn det är skönt för att då får vi en längre helg :D sitter just nu och tittar på förtrollad och wild child, haha ja jag tittar på två samtidigt :D hehe.

i morgon ska jag försöka att fota lite men ja jag kan ju inte direkt lova något :P men jag kan försöka att komma ihåg osv.. men ja jag hoppas att ni andra får en bra dag i skolan, haha om det går. nej gud det var verklgien inte snällt sagt av mig :P men ja nu ska jag titta vidare på filmen men vi hörs då hejdå!! :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback