Jag lever!!

Hejsan, jag vet att jag inte harskrivit något på åratal men jag har inte haft internet hemma och just nu så är jag i ITALIEN :D jag är uppe i deras alperna och åker skidor och snowbaord:) det är jättejätte kul, det är mer snö här än hemma men det är varmare så jag har blivit brun i ansiktet!! Haha nu är jag lite brun iallafall men det är faktiskt lite fult att bara vara det i ansiktet menmen. Idag har jag åkt skidor hela dagen och det har verkligen varit den bästa åkningen idag. Vi kom hit i lördags men jag åkte till Milano först i torsdags så vi kom till Milano på torsdags natt och spenderade en hel dAg där på hela fredAgen. Det vart mycket shopping men inte så mycket för mig men för de andra faktiskt!! :). Kul att de hittade något som de ville ha. Men ja på fredag så åker jag hem till Sverige. Visst jag tycker att det är skönt här me nu vill jag faktiskt hem :) men ja ja lever som sagt och ni får bilder när jag kommer hem, bra va? Jag glömde nämligen sladden hemma till kameran. Smarta jag asså. Me nej nu måste jag börja fixa mig för att nu ska jag på middag med familjen liljenfeldt :) hejdå och det kanske blir lite mer uppdatering sedan eller något !!! Hejdå!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback