LÖRDAG!!

hallo!!
idag så är det LÖRDAG :D det betyder att vara med brudarna idag :D vi ska se på melodifestivalen och ja sedan så vet jag inte vad som händer sedan, man vet aldrig haha :D men ja jag har fått ett par nya brallor, lägger upp dem nu här nedanför :D jätte sköna iallafall :D men ja jag ska snart fixa mig och byta om för att jag måste gå ut och gå med pollen och fixa henne för att jag kan fortfarande inte rida för att hon är halt :( hoppas att hon blir bättre :D men ja ska vell fixa mig nu hejdå!!
FOTO: brallorna är lite killaktiga typ..men jaja hejdå!! :D

Kommentarer
Postat av: Lillan - MODEBLOGG

lägg upp bilderna från i toooorsdaags! :D

2011-03-13 @ 22:06:17
URL: http://www.trashbylillan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback