Mobilblogg..

Hallo, just nu då blir det mobilblogg. Ber om ursäkt för dålig uppdatering men har inte kunnat förrens nu tyvärr..men ja idag hade jag det skit kul i skolan, har typ aldrig haft det så roligt som idag :) efter skolan drog jag till TC och träffade en vän och sedan drog jag med mamma och köpte ett par jeans till mig, skit snygga:) men efter det då gick vi och köpte barnkläder för att Min hopptränare har fått ett barn :D grattis till henne!! Men efter det då skjutsad mamma mig till roslagsnäsbytrafikplats som jag sedan åkte hem till mormor och morfar så ja nu är jag hemma hos mormor och morfar, gick jättejätte god middag:) tack morfar!! :D men nu tittar vi på tv och ska äta middag, syns när jag kommer hem hejdå!! :D :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback