nej jag har inte tråkigt...

ALLMÄNT...
Namn: Cornelia
Piercingar: Jag har ett hål i varje öra, men pierca(?)höften :D
Tatueringar: ingen men vill ha en kanske..
Skostorlek: 36-37-38
Hårfärg: Blond
Är du kär i någon: haha nej inte vad jag vet
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, eller ibland.
Tänker du på självmord: Nej absolut inte!
Vilket shampoo använder du: vet ej namn..
Vilken parfym använder du: Dior,  christina aguilera och nån till,vet ej namn
Vad är du rädd för: Att blunda
Gillar du att tvätta: verkligen inte
Gillar du Berg-och-Dalbana: beror på asså
Vad vill du bli när du blir stor?: en bra person som alla kommer att komm ihåg

SENASTE...

Film du hyrde: trollkarlens lärling (?(
Film du köpte: Killers (länge sedan)
Låten du lyssnade på: What are words
Låten du hade på hjärnan: What are words
Låten du laddade ner: Kommer inte ihåg
Personen du ringde: pappi♥
TV program du tittade på: vet inte
Personen du tänkte på: Disa!!

FAVORIT...

Mat: inget speciellt bara att maten är god lixom..
Låt: Oj, har faktiskt ingen speciell för tillfället.
Serie: Grey's Anatomy. one tree hill, gossip girl♥
Sport: ridning såklart!
Dryck: vitamin well :D
Kläder: klänningar
Film: Oj, finns många!
Bil: range rover sport, ljus blå med cappucino klädsel och alla tillbehör :D heheh

ANTAL...

Gånger ditt hjärta brustit: för många
Gånger ditt namn varit med i tidningen: många gånger såklart!! x)
Ärr du har på kroppen: vet inte och orkar inte räkna heller :P

SENASTE...

Bok du läste: "klara"
Personen du fick mail av: mig själv :D 
Personen du fick brev av: trafikskolan i täby kanske det var
Personen du fick sms av: nina :D
Gången hela din familj åt middag tillsammans: en vecka sedan eller 11/2 sedan :P (de är bort resta)

ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: vart ute och vart hos pollen 
Var det kul: nja helt ok asså
Hur tidigt stiger du upp: När jag ska till skolan så är det väl 7
Vad ska du göra ikväll:
Sova. ZzzZZzz

Är du seriös: hahahahah
Vad är du allergisk mot: tvätt medel med parfym eller något ? :O
Var har du ont: I foten :(
Använder du hårspray: ja ibland
Kan du stå på händer: ja fast mot en väg :D


ÖVRIGT MER...

Väntar på: varmare dagar
Pålägg som gäller: ost.
Dagens dryck: fanta exotic :)

Denna är lånad av Louise

Salt eller socker: socker.
Gillar du ketchup: njaaa.
Är du glad nu: emh,
Var du glad igår: Jaaa
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja,
Vad dansar du till: antagligen till musik... :)
Stockholm är: sthlm's huvudstad.
Kan du sjunga: det är faktiskt en svår men helt ok kanske :P
Mer värt än guld: Mina familj såklart och dem som står mig nära :D
Spaghetti eller makaroner: Makaroner 
Ett land jag helst vill besöka: Dubai, USA
Ska inte bli skoj: att dö.. 
Sparar till: Min häst kanske

hahaha ja jag hade det tråkigt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback