ny dag=nya tag..

hejsan. idag är det en helt vanlig dag. den börjar med skola. efter skolan så blir det pollen och efter pollen blir det hem och plugga so:n så det blir ingen gympa för mig idag..:( men aja jag måste verkligen plugga så ja. jag vill ju inte ha IG- i so:n för att då akn jag inte komma in på min linje som jag vill gå i och det suger för att jag tänker inte börja i NV det kan ni fet haja att jag inte kommer att göra det. hhahahah :D

nej nu ska jag sluta att babbla på och göra lite nytta, sitter fortfarande i pjymas(?) så ja jag ska klä på mig, sminka mig osv.. så hejdå på er så hörs vi senare :D puss o kram!!


FOTO: me, älskar den bilden btw :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback