sjuksjuk :(

hejsan. guud jag börjar verkligen att bli sjuk ller ok jag är sjuk. har varit det hela veckan rättare sagt men det ar ju bara blivit värre och värre dem senaste dagarna, man vaknar upp och hoppas på att man ska vara frisk på morgonen men då kan man inte prata för att det är så jobbig för att det gör ont i halsen :( jobbig värre asså.

idag var det skola. det var vell en helt ok skoldag. inget speciellt hände eller ok på gympan hade vi det iallafall jätte roligt. haha jag kan säga att om jag inte tränade eller gjorde något jobbigt så kan jag säga att jag tränade magen med tanke på att jag garvade så mycket :D haha vi gravade åt allt verkligen, men va fan vi har kul och man brukart ju säga att "ett gott skratt förlänger livet ju":D hahahhaha x) men ja jag hoppas att ni har haft en bra skoldag. jag åt ingen luunch idag, buhua mig men det var ingen god lunch i skolan och sedan precis när jag hade satt mig ner bland mina kompisar i matsalen så roppar de upp i högtalarna att vi ska ha elevråd kl kvart över tolv och det var ju för fanken två minuter tills det började så ja det var ju bara att gå och leta efter klassrummet. vi går ju ny skola så jag hittar inte i den skolan än.. jaja. men ja mer orkar jag inte skriva om skola iallafall. efter skolan så kom morfar och hämtade mig så åkte jag till pollen och tog hand om den och sedan så fick jag träffa ett par jätte söta hundar, en hund var bara 8månader eller ok bara och bara 8månader men den var ju söt iallafall :D hejdå!!


FOTO: me och älskar verkligen denna ponnyn :D jag brukade tävla hnm förr men nu är jag tyvär för lång för den lille plutten men han kommer alltid att vara den bästa ponnyn eller ok han delar första plats med en till liten polleskrutt :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback