skoldag

hejsan, kan ju berätta lite vad som hände i skolan idag :)

det började med att jag fick skjuts av pappa ner till skolan för att jag skulle annars komma försent "/. jag kommer ner till skolan och ser alla tjejer i min klass utom filippa gå till lektionen så jag skyndar mig in och jag har precis tagit alla mina saker och stoppat in alla saker i skåpet och går mot dörren, just då kommer marcus och roppar: YEEES VI HAR HÅLTIMME!! :D jaha vad ska man göra nu då. vi har lixom inget som man kan göra i skolan för att vi har ju flyttat osv. just då ser jag filippa komma och fatta vad tur hon har att det just idag är håltimme så att hon inte kom försent som jag typ alltid brukar göra men då drar jag och tjejerna ner och fikar så ja det var min morgon och sedan så hade vi en vanlig skoldag efter detta men det hände en pinsam grej men ja det ska jag nog inte ta här men om filippa läser detta så förstår hon nog vad det var :D hehe :D ♥



FOTO: me :)

Kommentarer
Postat av: FILIPPA

HAHAHAHAH AAA! Jag fattar! Fan vad piinsamt det va asså! :D

2011-03-18 @ 22:29:46
URL: http://lillhallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback