soligt!!

hejsan, idag så är det sol ute :) åhhh vad skönt med sol! men det är fortfarande kallt tyvärr men hoppas att det blir varmare för att vi vill ju gå mot varmare dagar :)!! hoppashoppas verkligen att det börjar gå mot varmare dagar för att jag vill börja gå med lättare kläder :) sommar nu!!!

skolan var helt ok idag, jag fick sluta tidigt, ja ungefär kl halv tolv så jag drog ner till pappa och så käkade jag lunch med honom där jag jobbar på magasinet så då pratade vi även om när jag ska jobba i sommar!! :) tjihho nu har jag sommar jobb och allt det där, jiiipppiie men nej nu måste jag till pollen men jag måste rida barbacka för att jag kan inte ha stövlarna på mig eller rida lätt, typiskt :( men aja hejdå!!


 



foto: me men hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback