sorry men mitt namn är rorry :P

hhaha nej men hejsan, idag så blir det träning. det ska bli kul och idag är jag faktiskt riktigt taggad men ja jag undrar ju vem jag kommer att få :) hmm. det blir en överraskning kan man ju säga då. ja idag var det skola som vanligt men filippa den j*vln ville inte komma till skolan förrens kl ett och fatta då vad sent hon kom och vad sent min humor kom, hahahahaha :D men ja jag hade det kul i skolan iallafall på grund av en grej, fy fan vad jag garvade åt det. att ens människor kan hålla på så :D :D en väldigt rolig dag idag alltså för min del. eftert träningen så måste man ju hem och plugga, haha skulle inte kunna tro det asså :p haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback