trött..

hejsan, jag kunde inte uppdatera igår för att det strulade med hästen men nu är jag tillbaka igen. jag gick inte på gympan igår då med tanke på pollen.
idag är jag sjukt trött. vi ska in till stan med skolan nu på morgonen. sjukt onödigt. men ja vi ska typ göra något där sedan äta lunch där och efter det dra tillbaka till barackerna..:( de var inge bra med tanke med att syret typ tog slut efter en halv timme så då måste man gå ut och ta luft..:( jobbigt. men ja jag tror inte att det kommer att bli så bra uppdatering, kanske efter skolan men bara kanske med tanke på att jag kanske måste till pollen direkt efter skolan och då hinner jag inte men hejdå!! :D
foto: me, guuud vad jag vart sugen på pannkakor nu.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback