VÄRLDENS BÄSTAVÄN!!<3

denna vän är den bästa jag har, hon har alltid funnits för mig och kommer alltid att göra det. har aldrig några hemligheter för henne. hon har alltid funnits vid min sida i hela mitt liv, sen jag föddes tills nu. visst vi har bråkat och sånna saker men det visar ju bara att man är bra kompisar för att fatta att aldrig bråka. vad jobbigt det måste vara. jag kommer aldrig att glömma denna vän. hon har alltid hjälpt mig och jag bett om hjälp och jag hjälpt henne och funnits där för henne. hon kan mamn verkligen säga är en bra vän. om jag skulle skriva allt om henne så skulle det inte få plats för att jag kan inte skriva allt med ord. det är fullkomligt omöjligt!! ♥♥♥♥

TACK FÖR ATT DU FINNS GUMMAN, VET INTE VAD JAG SKULLE GÖRA UTAN DIG :D



TACK SÅ MYCKET DISA!! <3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback