dåligt väder..

hejsan, idag är det så sjukt dåligt väder.. orkar verklgien inte med det. jag som trodde att det började att vara sommar menmen jag hade vell fel! ååhhh hatar detta väder. jag vill verkligen ha sommar nu men det är jag nog inte ensam om. när jag tittade på facebook i morse så stod det ju på alla statusar att det snöar och att man inte vill ha det men det är ju verklgien så sjukt jobbigt att alla ska skriva det. visst att två tre har gjort det men inte fler det blir så sjukt tråkigt att läsa det :(

aja nu ska jag ha språk. engelska och svenska har jag för att jag är obs. nej men jag går här så att man kan göra läxorna här och sedan så slipper jag ha prov och läxor i detta språk så det är ju lite chill asså :D igår så gjorde jag en header till denna blogg men ´jag lyckas inte få in den men ska sncka och fråga om den kan hjälpa mig eller så :) ajaj hejdå på ett tag, bloggar när jag kommer hem och då får ni också dagens outfit, var länge sedan



sugen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback