hallooo!!

ny dag nya tag. just nu sitter jag i studion och ja det händer ju inte så mycket. lyssnar på låtar med elise vid min sida(hahha)eller ok hon sitter vid en annan data och bögar sig. iidag så har jag tydligen bara två lektioner... SOFT :D först så hade vi So och då hände det typ inget. gjorde inget heller på lektionen så den var soft och nu så har vi håltimme och sedan så har jag håltimme nu och därför jag sitter här och väntar på mina polare för att dem är ju inte så duktiga som mig och har håltimme :P men ja sedan så ska jag gå på idrott och sedan så slutar jag!! SOFT! gillar det verkligen :D men då ska jag typ äta lunch med pappa tror jag och sedan så ska jag till stallet för att ta hand om pollen :D när jag kommer hem så ska jag gå och käka på magasinet där jag jobbar för att vi ska ha jobbmöte..SÖFT igen då!! så ja det blir en skön dag kan man  ju säga dåra :D syns sedan så!



en av de bästa!! <3 älskar hans musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback