jaha

vanlig skoldag idag som vanligt dåra. ja det hände ju typ inget i skolan och det sög ju. tråkigt när det verkligen inte händer något. när jag kom hem så hade jag köpt saker till maten idag men också gott till mig så det blev jordgubbar med en macka och nesquick(inte banta här inte) haha det var ju så jävla gött!! :D älskar verklgien jordgubbar. något man kan alltid äta och inte något som man tröttnar på direkt inte :D aja snart kommer morfar och mormor hit och då så ska vi göra middag för att jag ska ha provmatlagning och då måste jag träna innan så det passar ju perfekt att jag ska laga idag dåra :D ajaj hejdåra på ett tag! <3




FOTO: jag och det är mina älsklingsskor :D

Kommentarer
Postat av: Cornelia

HAHA! Ah fyfan alltså, hade det grymt ju! ;)) <3

2011-05-03 @ 08:41:37
URL: http://ebbaochcornelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback