mått dåligt..

hejsan, idag var det inte min dag kan man ju säga... har mått till och från i skolan. drog hem med två tjejer för att fixa lite grejer inför skola, ni vet det sista som ska in osv.. men typ när vi var hemma vart jag sjukt ¨ålig, svettades-frös, skit ont i huvudet och så jävla ont i magen.. visste inte vad jag skulle göra. men ja nu mår jag bättre men känner mig sjukt konstig i kroppen, kännns jätte konstigt. vem vet , kanske inte min kropp, hahha tråkig humor men ja därför en dålig uppdatering som sagt. nu är jag varm iallafall, kanske för att jag legat i sängen typ hela tiden och sedan så har jag fått i mig lite mat men inte mycket tyvärr. hatar när det ska vara såhär. :( ajaja slut om mig..hoppas att ni haft en bra dag i det dåliga vädret, inge roligt väder iallafall kan man ju säga såklart :D i morgon har vi en grej som vi ska göra så att vi måste ta med en kamera och fota hela dagen för att det är ett arbete som jag och några kompisar har :D ajaj hejdå!

hoppas att ni gillar den nya headern?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback