stressig dag..

hejsan, idag är det en full dag med massor av saker som ska göras. undra när jag får vila idag igentligen.. men efter min idrott så slutar jag så jag har bara en lektion kvar. efter det så ska jag till stallet direkt och fixa till två hästar, efter det så ska jag vara klar kl halv fyra och då kommer jag ändå till stallet halv ett. så ja måste klara det. efter mitt stall så ska jag och pappa åka och hämta nina och kina för att sedan åka och äta mat och sedan dra till gottröra, när vi är klara hos min hopptränare så ska vi lasta hästarna för att sedan dra på träng träning kl halv sju em vi ska vara där innan sex och då ska jag på träning i 1 ½ timme och sedan ska vi tillbaka med hästarna och fika hos tränaren som vi har hästarna hos och sedan så ska vi åka till täby och lämna nina och kina och sedan hem för att duscha och sedan sova hoppas jag på!! :D så jag det blir en full f´dag efter skolan så ja hejdå!! :D många kramar rtill ee

 denna polle ska jag risda på
 så här kommer jag att se ut

hästen som är på bilden ska ajg hoppa träng på, han är 1.75-1.80 i ryggen bara så ja han är stor kan  man ju säga :) skit i bilden bredvid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback