VALBORG!!:D

den bästa på länge asså! det började dagen med jobb på grönan.. backstage och allt det där asså. fy fan vad kul det var och vad kaxig man vart när man fick gå in där bakom scenen och man såg alla titta och dem tänkte vell "jag vill också gå in där och varför får dem det" haha då akn man ju hålla med om att man vart kaxig.. hahah :D
på grönan var jag med trevligt folk! Cornelia(inte jag), Mathilda(hon bjöd med oss alla!) julia, fanny och maria, Pessi, vi hade det iallafall kul även fast vi inte åkte så mycket!

efter grönan var deet bara hem och fixa sig och sedan skjutsade pappa och min bror ut mig, mathilda och julia till majbrasan på resarö där man också träffade på mycket trevligt folk. där träffade jag Cornelia igen och ja vi garvade åt typ allt verklgien.. hahah båda är ju blondiner så ja. men efter det så vart det jävligt mycket gående men vi drog till badviken och jag tappade bort mina vänner som jag kom med för att vi vart ett jätte stort gäng helt plötsligt men det är ju bara roligt :D men jag gfick då med Cornelia och viola och elin till badviken. tänkte inte på att det var så långt att gå men va fan det var ju låångt kan man säga. vi kom till badviken och då så drog de flesta men några stannade kvar. hälsade på dem och sedan så var det att bli hämtad av killarna och brudarna för att då hittade de mig. :P så då tog det en jävligt lång tid att komma till bussen för att då skulle vi ju komma tillbaka till bussen men det vart jävligt många omvägar, skratt och prat och åka moppe :P vi drog till vaxholm. jag ludde och elias tog bussen för att det var så jävla mycket poliser ute tyvärr så då skulle vi bli tagna av polisen om vi skulle åka massor. sedan så har jag blivit lite rädd att åka moppe för att jag kraschade med moppen i fredags
 :( men det var en annan historia. vi kom till vaxholm och ja träffade ännu mer folk där och ja nu kommer jag inte ihåg mer och vi behöver ju inte gå in på direkt förklaring :D

BÄSTA VALBORG ÄN SÅ LÄNGE FAKTISKT!!♥ TACK VARE ALLA FINA MÄNNISKOR OCH ALLT ANNAT RUNT OM!!♥



SÅ HÄR GLAD VAR JAG :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback