äckligt.

måndag igen då..
jahopp då var det måndag igen då. ny vecka, nya tag. fick tillbaka utvärderingen från varje
ämne av lärarna idag och ja inga kommentarer asså. skolan är inte okej asså. menmen man måste ju
typ eller? aja strunta i skolan nu. tråkig att prata om.
när jag skulle åka hem idag så på bussen så var den typ full, som vanligt.. men jag hittar en plats så jag
sätter mig där men då börjar han fisa och tror inte jag märker det. fatta vad äckligt!! fattar
inte att man kan göra så och tro att man inte fattar. dem stank iaf som tusan och inget jag vill bli påmind om. usch!
jag och min kompis som jag träffade på bussen garvade iaf mycket åt det så lite kul var det ju :P hehe.
kul att träffa henne igen iaf! länge sedan! inte sett henne på typ 2åR!! fattar ni vi bor i samma stad och allt men
ser aldrig varanda, sjukt! :) aja nu ska jag tjocka mig för att jag har gjort klart två inlämningar
och pluggat matte! :P duktig chey! prata med Corre ska jag också göra! :)
underbar låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback