bebis!

hoppas allt är bra med er! själv är det bara super för mig! varför ja inte kunnat blogga är för att jag har släkten här men nu smet jag ifrån lite hehe. vi har ett av världens gulligaste bebis här! den är bara tre veckor. guuud så söööt den är! men just nu så ligger den bara och skriker men den är lika sööt då :) älskar barn! hehe. nej men nu spelar jag WII med mina små kussiner och bästis. sjukt kul, vunnit alla matcher men nu har dem kommit ikapp mig sånu vinner dem typ hela tiden.. hmm. aja kul för den men lite bittert för mig!
i morgon så ska jag och mamma iväg och på söndag så blir det GLOBEN!! :D yeyh! kul som satan ska det bli iaf!!
aja nu ska man vara sovial så hörs hej då! :D
bild1: min  minsta kussin (han är ändå sju)
bild2: grön jacka-min kussin-grå jacka min kussin-röd tröja är deras kompis
bild3: min minsta kussin igen!
älskar dem!! :D

Kommentarer
Postat av: sara

Fin blogg!

2011-11-26 @ 14:00:54
URL: http://marbellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback