bio.

gaaaaah vad snygg han är! aja man kan ju bara glömma men drömma får amn ju alltid göra :)
*ler*
idag så vart det skola, var tvungen att åka dit idag för att jag hade en viktig redovisning och självklart så kommer skolan först(hehe) men det åka jag till skolan för och sedan vart man kvar med kompisarna och sedan ville bruden se på bio så vad man inte, vi åt på vapiano och såg på breaking dawn och ja jag såg den igen men det var för att sist var jag så trött så jag såg bara vad den handlade om och så och nu när jag såg den igen så förstod jag den bättre faktiskt! SKÖNT! :)
sedan hem och nu är jag hemma. händer inte mycket ikväll för att ingen vill svara och sedan så är det lite saker i vägen.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback