duscha tills varmvattnet tar slut.

duscha tills varmvattnet tar slut, det är en bra känsla fast samtidigt inte. inte så kul fall
om någon i familjen ska duscha.. hehe jag tror inte det och hoppas inte det.
träningen gick helt okej. folk sa till mig att det såg fint ut och att det inte har sätt pollen så fint på länge men
jag tyckte att det bara gick piss idag. det var inte min dag helt enkelt! men det är ju det också att
bara för att det kanske såg bra ut så måste det ju inte gå bra för mig. fick jobba som bara den och jag rider ju inte så där jätte hårt längre när jag inte rider Funny längre och så. aja det funkar vell det med.
i slutet av veckan så börjar jag träna igen. jag vet att jag sa det förut men nu så ska jag sätta igång. jag måste bli snygg till sommaren och fit for fight liksom. jag ska på träningen på måndag och då kör jag först styrka och kondition och efter den träningen så blir det avancerad yoga(..) haha undrar hur detta ska gå. jag är sjukt ovig men jag få två pass iaf!
nu ska jag läsa igenom svenskan och sedan så blir det pojkvän´s grejen som går på trean :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback