fick ej gå ut.

fick inte gå ut ikväll, vad är det här liksom. jag var tvungen men nej då satte mamma stopp. jahopp aja så vart min måndags kväll. sitta inne och hjälpa till här hemma men jag har redan tagit hand om mina grejer så nu dunkar man musik och tittar runt på datan. vill ut! speciellt när man hade bestämt men nej då ska folk bli arga. inte okej.
aja så är det här i livet men ja nu ska jag inte klaga mera då. väntar tills pappa kommer hem för att då blir det fika och efter det slår jag på en film och bara tar det lugnt då. inte sugen på fika så det får bli en kopp te eller nått annat att dricka, hehe. vill skriva men vet inte vad jag ska skriva om, det känns ju bra. aja vi hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback