Filmen!!

Gaaaaaah vad bra den var!! Densista filmen var lite äcklig men samtidigt inte :P hehe om ni förstår. Nej men den var bra och jag vill se den igen!! Slutet gör att man bara vill se mera men det brukar ju vara så om det är ett slut som har en fortsättning och detta slut var bra men jag ska inte säga vad som hände :) hihi... Se filmen eller så kan ni fråga mig hehe. I natt så sov jag borta och nu är man helt ensam i hennes lägenhet för att hon var tvungen att dra. Aja jag ska bara sminka mig och sedan tänkte jag dra. Får se om jag orkar skolan, har haft ont i magen hela natten och lite nu också..bläää för det kan man ju säga. Aja ha en bra dag så hörs vi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback