fotograf.

jag säger inte att jag är duktig men en riktig fotograf tycker jag sjäv att man bara inte är för att man kan redigera sina bilder jävligt bra. man är en bra fotograf för att man lyckas fånga det perfekta ögonblicket så man får den bästa bilden och man inte behöver ens klicka in för att redigera bilden. då är man en fotograf i mina ögon/öron/syn. man kan ta en sjukt ful bild och sedan redigera den och så blir den super. då är man ingen fotograf utan en redigerare. det tycker i alla fall jag. det kanske är många som inte håller med mig men det är så en riktig fotograf ska vara enligt mig. :)
för det jag skrev menar jag inte att det är dåligt att redigera. jag kan redigera ibland. det gör jag också ibland men nu säger jag bara hur man ska vara en duktig fotograf! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback