Hatar när man piper!

Hejsan hoppsan, sitter och väntar på att få kliva på planet nu :) sjukt otur man har då, jag Pep och vet ni varför?? Jo det var min BH asså skoja inte, ved måste den pipa. Vart fan rädd där. Jag hatar verkligen nr det piper och sedan är jag flyggrädd. Inte min tur idag asså.. Menmen kanske ska ta en annan bh bästa gång jag flyger då. Haha då vet jag det till nästa gång iaf :P

Hoppas verkligen att jag kommer hem till sverige nu men va tusan klart att jag gör det!! Ved skulle jag inte lixom, hehe . Aja det ska bli skönt att komma hem iaf. I morgon har jag mycket att göra och det är bara att komma tillbaka till vardagen igen men jag har saknat det. Vill tillbaka till det, haha är det fel på mig för att jag vill göra saker hela tiden men skolan den kan vi skippa, den vill jag inte alls tillbaka till men det måste ju göras men ha det gött så hörs vi :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback