hemma. skönt!

så här känner jag mig idag..
hejsan, hoppas allt e bra med er. själv så är man äntligen hemma. skönt kan man u säga. jag hoppade av vid pollen så att hon får stå utan täcket och sedan så fixade jag hennes mat så när jag åker dit igen så ska jag bara fixa henne och mocka :) redan gjort det jobbigaste, haha fixat maten. i natt så fick jag sova 3,5 timma så jag är inte sådär jätte med menmen. magen har gjort ont i hela dagen så att jag går ju nästan som en tant, skit jobbigt men vad ska man göra liksom. finns inte så mycket att göra, får inte i mig mat heller så det är ju inte helt kul men hoppas att det är över till i morgon iaf :) nu måste jag fixa mig så ska jag till pollen men pappa ska hjälpa till för att jag har ont :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback