jag är inte perfekt.

FOTO: ME
hejsan. allt bra? själv är det helt okej. det är bara det att jag mår helt bra men det känns inte hundra.
jag kan verkligen inte klaga på mitt liv för att det är perfekt. kanske för perfekt att jag ska fatta
det. men det är fortfarande nått som jag inte mår bra för. är det nått som inte stämmer. jag har underbart folk
vid min sida, ibland kanske jag släpper in för många. dessa människor(inte alla) visar sig vara skit mot mig
har dem bara utnyttjat mig? var jag bara bra för stunden, varför ska det finnas sånt folk. jag måste våga säga nej till folk. jag kan inte hjälpa andra hela tiden. inte släppa in vem som helst utan tänka på vilka som verkligen gör en glad! en vän som man kan berätta vad som helst för och veta att man inte nästa dag får reda på att alla
vet den saken nu eller att denna vänskapen kommer att hålla och man kommer alltid att finnas för varandra och
inte bara skita i den ena om det kommer annat nytt folk in i bilden? det får vara nog..
var tvungen att skriva av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback