kuligt!

jag o saga får stå för bilden idag då!
idag var det skola och det var kuligt, startade dagen som sagt med lite damp människor men den vart fan bättre!
roligt som satan blev det faktiskt och glad för det för att jag trodde ju att hela veckan och dagen
var förstörd (hej överreagerande tjej) men efter skolan så vart det extra engelska. träffa gött folk och sedan till bussen. väl vid bussen träffar ännu mera gött folk. A och M undrar om man kan hänka med dem till
Taco bar och så skulle de fråga ut mig med massa saker så kunde ju inte tacka nej till det. skulle ha åkt till täby men inga bussen gick.aja. var med dem grabbarna var sjukt kul, garvade hela tiden och kunde inte sluta, jag
som trodde att jag slutat skratta! :)
aja ska sluta skriva en hel rapport nu..hehe. hem bada och vänta på att en skulle ringa för att vi skulle träffas
men nej så vart det inte. aja vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback