måndag.

hejsan, kom hem från skolan för ett bra tag sedan.
har tittat på Mulan, hihi. älskar verkligen disney filmer. jag kan leva på disney filmer om man så var tvungen att sitta inne hela dagarna. det som är dåligt är bara det att jag har bara på vhs så jag måste se på datan menmen det funkar det också. senare så ska jag typ träffa Correborre och så måste jag förbi och lämna en present hemma hos min bästis :) länge sedan jag såg henne och det roliga är att hon är min granne men ser henne inte ofta, haha. men denna måndag så har jag inget att göra för skolan. skönt. eller okej jag ska bara skicka in mitt svenska inlämning men den har jag skrivit klart så jag ska bara klicka på skickat. hehe. aja ha en så bra måndagskväll som det bara går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback