nickelodeon.

första gången på länge att jag kom hem och det inte var mörkt ute.skönt!
nu tittar jag på tv och sedan så blir det plugg..har man matte prov i morgon så måste man ju plugga
men jag tycker att jag kan det mesta och så, det blir vell att jag tittar igenom bara och så ville pappa att jag skulle
träna med dem ikväll men jag får se hur det blir med plugget :P hehe. skolan kommer alltid i första hand.
missade bussen gjorde jag för att jag stod och snackade med Armin ett tag och guuud vad kul
jag hade det när han och jag snackade. det var jätte roligt! han har en bra humor och så men det slutade med att
jag missade bussen och fick vänta i 20 minuter på nästa men det gjorde inget för att jag träffade en
gammal ppolare från förra skolan så vi snackade ett tag kan man ju säga för att vi snackade på
bussen också men nu så ska jag slta babbla :)
älskar dessa bilder!!
tagna av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback