Sjuk utomlands.. Inte okej!

Hejsan, hoppas att det är bra med er. Själv så ligger man ner bäddad i sängen på hotellet.. Har blivit sjuk eller jag hostar 24/7 så i natt fick jag ändå 5 timmars sömn. Helt okej asså. Har ingen mat lust heller och jag som annars älskar att bo på hotell för hotellfrukosten och allt men nehe inte denna gång. Wien var inte som jag trodde så det vart en stor chock när jag kom hit kan man ju säga. Idag slet jag mig ifrån sängen och gick till spanska ridskolan :) det var sjukt fint där!! Fatta i ha stallet så som dem hade det. Bilder när jag kommer hem :)

Alltid är jag är ute och så får jag host anfall så tittar alla på en och flyttar sig långt bort ifrån en.. Inte roligt. Blir vell att ligga på hotell rummet de senaste timmarna så att jag kan vara mera social i morgon :D kan iaf säga att det är tur att jag har internet på rummet för annars vet jag ej vad jag skulle ha gjort :/ aja ni får ha det så gött nu!!

Saknar dig min lilla pärla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback