slutat.

vill bara att ni ska veta att jag har slutat att rida den mysiga lilla varelse. det var så vi kom fram till.
jag gillar hennes personlighet men du vart det såhär och det blir bra det också men jag får rida henne om jag skulle sakna henne eller så :)
skola idag då. det gick bra men jag har en ful vecka typ. allt blir fel, haha jag känner mig inte bekväm sa min komips men nej haha det är det inte hahah. kul hade jaag i skolan idag iaf. tur att jag har mina små vänner i skolan. utan dem så skulle ju typ skolan vara tråkig. haha i min klass så har vi börjat med att köra tempelrun och haha alla sitter på lektionerna och allt och spelar. haha idag så lånade vi ut min Ipad till läraren så
han fick vara med och spela. haha kul var det iaf! sociala klassen :P
nu ska jag göra middag och sedan hämtar pappa mig så ska vi hämta grejorna i stallet och så har
jag träning. hoppas man får en bra polle! :D
haha jag idag på foto lektionen :)

Kommentarer
Postat av: Linn

haha, söt cornelia! :)

2011-11-28 @ 20:19:05
URL: http://linnvanbeerss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback