träning igång igen°

hejsan,hoppas att ni mår bra idag själv så är det helt okej men trött som satan. vart inte mycket sömn i helgen. aja gör inget för att jag hade en bra helg. aja i morgon så har jag twilight grejen och min moster bjöd mig, annars skulle jag inte gå på den menmen man kan ju inte tacka nej oh sen var det SJUUUKT snällt att hon bjöd mig! ska bli kuligt att gå med henne. jag tar kussinen mopedbil i morgon till skolan för att min kan stanna när som helst och sedan så behöver jag en bil till i morgon :) tur att man har en man kan välja på :P hehe sorry.. men nej ikväll så börjar träningen på allvar!! jag ska börja igen. idag är det ett gympass för någon. tror att det är mera step och aurobics(stavning..?) ska bli kuligt men skulle gå med NELIA men hon vägrar att svara i telefonen så ja jag får gå själv då menmen jag måste bli fit for fight till sommaren 2012 liksom!! :D så jag ska träna i morgon och sedan kanske onsdag, tror att det blir vila då och torsdag så är det ordentligt pass kan jag lova och sedan ut och springa i helgen! hurtig brud fast jag kom på att jag har ju twilight grejen i morgon så ingen träning. gör inget för att det var ändå teori :P hihi.
ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback