träning/gick/fel/trodde/annat/

haha nu är det sån så att jag trodde inte alls att träningen skulle vara styrka haha trodde att det var step aja nu känns det i hela kroppen och i morgon.. vill inte ens tänka på det. men fy fan vad skönt det är efteråt då man känner såg duktig och verkligen gjorde allt och tog i allt! det är gött! då blir det kanske samma på onsdag och sedan torsdag och springa i helgen :) soft! nu fan ska jag börja, börja ta tag i det. måste se bra ut till sommaren liksom, börjar i tid ja. aja nu blir det duscha och jag var ute och gick med kompisen efter träningen. vet inte hur jag orkar men man får ju typ extra krafter när man har tränat klart! så jag gick ut och gick och nu är jag äntligen hemma och då så ska man duscha och sedan softa! aja ha en trevlig kväll nu allihop!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback