vuxen poäng till mig.

hejsan, hoppas att ni mår bra! själv är det helt okej. väntar på att brudarna ska komma hit. dem ska äta middag här och sedan så ska pojkarna komma och så har vi det mysigt och kollar filmer osv :) gulligt! men jag måste ju få lite vuxen poäng nu när jag har själv lagat mat till kompisarna eller okej brudarna får hjälpa mig lite och mamma gjorde kycklingen men jag har gjort efterrätten och sedan så har jag fixat och dukat fint! vuxen poäng till mig asså :) hehe eller...?
min dag har varit bra hittills, var borta på morgonen och sedan så när jag kom hem så var det bara att hoppa in i duschen lite snabbt för att sedan dra vidare till barnkalas som jag skulle hjälpa till med :) gulliga var barnen och vissa var lite jobbiga men guuud vad söööt en flicka var där. kär! haha nej men hon var jätte sööt! :) gulligt när barnen kommer fram och säger att dem skulle vilja ha mig som kussin istället för att ha sina egna kusiner, hehe :P
detta blr våran efterrätt! mums *ler* :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback