helgen då!

hejsan. trevlig helg då. det kan man ju lugnt säga.

fredags så var det de vanliga pannkaksfredag. träffade pojken där och massa andra. drog hem till mig med alla för att jag var ensam hemma, SOFT! såg film och bara tog det lugnt.
upptidigt nästa dag för att fixa det vanliga. kom hem därifrån fixa sig och sedan släkt kalas. drog sedan och fixade saker och sedan hem till CORNELIA. träffade då elwis som var där hemma. drog till bussen. hem och packa för att jag sov hemma hos nelias pappa inne i stan. iväg på nelias pojkes innebandymatch, träffade pojken där och massa andra. trevligt folk asså. :) när vi kom in till stan så vart det lämna grejorna och sedan till donken typ mitt i natten haha. men hem och sova längeeeee!! vaknade och fixade oss men vi hade inte bråttom. komhemifrån från cornelias pappa lixom halv fyra så ja. träffade hennes pojke och sedan maxi! :) trevligttrevligt. fikade och kollade i affären sedan hem. åt middag och sedan hem till axel och hans finahundvalp!! jag vart kär!! <3 liten hund en liten C som typ alla kändisar har. men hem och sova och nu är det måndag igen och skola. sitter i skolan nu och har tråk! ska kanske dra hem sedan för att jag mår inge bra men vi hörs senare i alla fall. :D hejdå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback